Opt Out Nieuws & cases

27 augustus 2024 door Linda

Privacyvriendelijk adverteren zonder tracking en data

Op 1 augustus is Freedom Internet een nieuwe online display bannercampagne gestart, met als doel de naamsbekendheid te vergroten en uit te leggen waarom nog meer mensen voor Freedom Internet zouden moeten kiezen. Passend bij de waarden die Freedom Internet uitdraagt is deze campagne op privacyvriendelijke wijze uitgevoerd.

15 augustus 2024 door Linda

Met No-Consent Inventory Bereik Je een Cruciale, Vaak ‘Ongrijpbare’ Doelgroep

In onze whitepaper laten we zien hoe no-consent inventory je helpt om een belangrijke doelgroep te bereiken en je merk te versterken. Aan de hand van twee cases—over **ABN AMRO** en **Gaslicht.com**—wordt aangetoond dat de doelgroep die je bereikt met no-consent inventory leidt tot kosten-efficiënt, hoogwaardig webverkeer.

1 augustus 2024 door Linda

DPG Media Start Samenwerking met Opt Out Advertising voor het Publishing Partner Netwerk

DPG Media kondigt een samenwerking aan met Opt Out Advertising, leider op het gebied van non-consent monetization. Deze samenwerking maakt consentless inventory van het DPG Publishing Partner Netwerk beschikbaar, waardoor adverteerders een bredere doelgroep kunnen bereiken, inclusief de moeilijk bereikbare groep die consent weigert.

5 december 2023 door Linda

Walter Aerts treedt aan bij Opt Out Advertising als Head of Business Development

Opt Out Advertising, het vooraanstaande bedrijf dat ethiek en technologie verenigt om het digitale advertentie landschap te transformeren naar een privacyvriendelijke benadering, verwelkomt met trots Walter Aerts als hun nieuwe Head of Business Development.

22 november 2023 door Linda

De Toenemende Urgentie van Privacy vriendelijke oplossingen: Hoe Opt Out Advertising het Advertentielandschap Hervormt

Met de groeiende zorgen over dataprivacy moet de wet- en regelgeving het voor consumenten gemakkelijker maken om alle advertentiecookies te weigeren. Dit zorgt voor een toename in non-consent volume wat het voor publishers moeilijker maakt om omzet te behouden. Dit is waar Opt Out Advertising een revolutionaire rol speelt.

6 juli 2023 door Linda

5 jaar na GDPR, nog steeds privacyschendingen

25 mei 2018. Een belangrijke datum, die voor veel bedrijven een hoofdpijndossier vormde. De nieuwe AVG/privacywetgeving werd ingevoerd en daar ‘moesten we iets mee’ - allemaal. Sindsdien is er een heleboel (maar in feite nog te weinig) gebeurd. Maar het heeft ons in ieder geval aan het denken gezet. In dit artikel belichten we, vanuit Opt Out Advertising, de effecten van GDPR, de veranderingen in techniek en gebruik van cookies, welke verschuivingen we hebben gezien en waar we nu staan.

2 mei 2023 door Linda

Pinch en Opt Out Advertising lanceren privacyvriendelijke SDK voor in-app advertenties

Online privacy is voor veel consumenten een steeds belangrijker thema. Dat maakt adverteren op basis van persoonlijke informatie in toenemende mate not done. Zeker op het meest persoonlijke device, de smartphone, eisen gebruikers hun privacy op; 85% van hen staat tracking - het volgen en gebruiken van persoonlijke data - niet toe.

29 maart 2023 door Monique

Opt Out Advertising en Techonomy brengen mensen met een beperking ‘in beweging’ voor Fonds Gehandicaptensport

Fonds Gehandicaptensport zet zich in om sport voor iedereen met een handicap vanzelfsprekend te maken. Middels Uniek Sporten zorgen Fonds Gehandicaptensport en partners ervoor dat nog meer mensen met een beperking kunnen genieten van sport en beweging.

5 februari 2023 door Linda

Inspirerende creatives over BlowUp Art in Den Haag leiden tot opvallend hoge CTR

The Hague & Partners is de officiële marketingorganisatie voor het promoten van vrijetijdsbesteding, congressen en zakelijke ontwikkelingen in Den Haag. Het bestaat uit drie onderdelen: The Hague Marketing Bureau, The Hague Convention Bureau en The Hague Business Agency.

24 januari 2023 door Linda

Bij Opt Out Advertising ben je écht onderdeel van het team

Stage lopen bij Opt Out Advertising? Dat kan, we zijn weer op zoek! Dit jaar hebben wij weer plekken beschikbaar voor stagiairs in verschillende vakgebieden. Afgelopen jaar liep Sam stage bij ons. Hoe kwam hij bij Opt Out Advertising terecht en hoe heeft hij zijn stage ervaren?

30 september 2022 door Linda

Laat cookies los, zó lekker zijn ze ook weer niet

Waarom je geen consent nodig hebt voor een lucratief advertentiemodel.

10 augustus 2022 door Linda

Opt Out Advertising verzesvoudigd beoogde KPI voor CTR van Hartveter-campagne Stichting Vrienden van het Sophia

In november 2021 en januari + februari 2022 liep de Hartveter-campagne van de Stichting Vrienden van het Sophia.

2 augustus 2022 door Stefan

Van irritant naar relevant adverteren kies voor cookieloos

Lees ons artikel op Frankwatching

27 juli 2022 door Stefan

Voorkom een boete Loos de cookies!

Lees ons artikel op Frankwatching

15 juli 2022 door Stefan

Heb je eigenlijk wel cookies nodig?

Lees ons artikel op Frankwatching

10 mei 2022 door Linda

Rodi Media kiest voor Opt Out Advertising

Opt Out Advertising, sinds vorig jaar actief met vernieuwende no-consent toepassingen voor de online advertising branche, start een samenwerking met Rodi Media.

29 maart 2022 door Linda

Coverstories partnership

Coverstories en Opt Out Advertising zijn per heden een partnership aangegaan

16 maart 2022 door Linda

Gazelle

De aankondiging van ‘the death of the third-party cookie’ heeft online adverteerders wakker geschud.

27 januari 2022 door Linda

AD

Pink Marketing realiseert conversiestijging van 15% bij online campagne van AD en de regiotitels

28 november 2021 door Linda

Husqvarna Advertising RPO

Voor een online display campagne schakelde Husqvarna Division Benelux Opt Out Advertising in om hen voor te bereiden op een toekomst zonder third party cookies.

Neem contact op

Wilt u meer informatie?

Of u nou een uitgever of adverteerder bent, of iemand die gewoon geinteresseerd is in cookieloos adverteren; wij helpen u graag. Samen met onze partners behalen we geweldige resultaten. Dat kunnen we ook voor uw organisatie. Wilt u meer informatie? Stuur een bericht of bel ons.