2 augustus 2022 door Stefan

Van irritant naar relevant adverteren kies voor cookieloos

Van irritant naar relevant adverteren: kies voor cookieloos

Waar gaan die euro’s die je uitgeeft aan display-advertenties eigenlijk heen? En hoe zorg ik er voor dat ik mijn doelgroep bereik op een relevante manier zonder het gebruik van third-party cookies?

optout

We denken nog dat het vooral goed werkt als je zoveel mogelijk van iemand weet en álles aan elkaar knoopt. Maar je weet niet helemaal zeker:

  • Waar je geld belandt.
  • Of je de juiste doelgroep bereikt.
  • Hoe relevant je bent.

optout

Opt Out Advertising is dé specialist op het gebied van online adverteren zonder cookies en deelt haar bevindingen in dit gratis artikel op Frankwatching:

https://www.frankwatching.com/archive/2022/08/02/adverteren-zonder-cookies/

Neem contact op

Wilt u meer informatie?

Of u nou een uitgever of adverteerder bent, of iemand die gewoon geinteresseerd is in cookieloos adverteren; wij helpen u graag. Samen met onze partners behalen we geweldige resultaten. Dat kunnen we ook voor uw organisatie. Wilt u meer informatie? Stuur een bericht of bel ons.

Bezoek ons op LinkedIn